Zoals ondertussen wel bekend gaat Scouting St. Stephanus Martina verbouwen. De blokhut genaamd “Borghende” is te klein geworden, ziet er vervallen uit, is slecht geïsoleerd en is van origine niet voor een gemengde vereniging gebouwd. Laat staan voor onze nieuwste speltak; kinderen met een beperking. Blokhut Borghende gaat weer een eigentijds karakter krijgen. De plannen voor deze verbouwing liggen klaar. Nu de financiële middelen nog! Hiervoor worden verschillende (sponsor) acties uitgezet waar alle leden, jong en oud, zich actief voor in zullen zetten. De volgende wervingsactie komt er snel aan, namelijk een geheel verzorgde sponsordag naar Amsterdam.

Vrijdag 14 september kun jij als sponsor mee naar Amsterdam. Voor €195 wordt de gehele dag verzorgd en komt maar liefst €110 van dit bedrag rechtstreeks ten goede aan de vernieuwing van onze blokhut.

We beginnen met koffie en wegge/broodjes waarna we richting A’dam rijden met lekkers aan boord.
Aangekomen in het centrum aan het IJ pakken we het pontje naar de overkant en bezoeken de prachtige Look-out Toren waar we boven een geweldig uitzicht hebben over heel Amsterdam en bij helder weer totaan Den Haag. De oudste stationsrestauratie van het land biedt ons samen een heerlijke lunch om daarna de rondvaartboot te nemen door de Amsterdamse grachten met een wijntje en biertje. Vervolgens worden we welkom geheten in de Heineken Experience waar de historie van H op een heel bijzondere wijze wordt gepresenteerd. Daarna zullen we de gelegenheid hebben op het Rembrandtplein even te genieten op een terrasje of van live muziek in de kroeg onder genot van een glaasje of even zelf genieten van A’dam.
Per bus keren we weer naar huis met een drankje en hapje aan boord om bij Jachtlust een heerlijke maaltijd te genieten waarna we weer op het beginpunt in Borne worden gebracht. En voor wie zin heeft is er afsluitend altijd nog iets te drinken. Belangrijk is dat Scouting hiermee de helft van het geld kan gebruiken voor haar vernieuwbouw plannen en het is nog aftrekbaar ook.

Via onze verbouw website kun je direct aanmelden: