Blokhut Borghende

Onze vereniging beschikt over een ruime blokhut waar wij onze scoutingactiviteiten laten plaats vinden. De blokhut is goed bereikbaar vanaf zowel het centrum als vanaf de snelweg. Voor de blokhut ligt een parkeerplaats geschikt voor 7/8 auto’s, en achter de blokhut een ruim verlicht speelveld, royale kampvuurplaats en een mooi compact speelbos. Een ruimer speelbos is op loopafstand aanwezig.

Verder is onze blokhut voorzien van 3 groepsruimtes, de (grote) Verkenner Ruimte, Welpenruimte en Rowanruimte. De Rowanruimte is voorzien van een kleine bar (zonder tap) en gezellige verlichting. Ook is hier een grote open haard aanwezig. Daarnaast is er een leiders kamer, hierin is ook een keuken aanwezig met gasfornuis en koelkast. Uiteraard is onze blokhut ook voorzien van gescheiden dames en herentoiletten.

Onze blokhut is te huur voor Scoutinggroepen en andere groepsactiviteiten. Klik hier om een verhuuraanvraag te doen.

Wegens zeer slechte ervaringen met feestjes, wordt de blokhut hier beperkt voor verhuurt. Feestjes waarbij de kans op schade aan inboedel en pand aanwezig is, worden geweigerd. Feestjes waarbij het vermoeden bestaat dat er schade kan ontstaan kunnen ten alle tijde door ons worden geannuleerd. Dit punt geldt ook ten aanzien van geluidsoverlast. Borg wordt hierbij dan niet geretourneerd!

Volgens Artikel 3 van de Drank- en Horecawet mogen er op locaties zonder de juiste vergunningen geen alcohol en andere dranken worden verkocht. Dit geldt ook voor onze blokhut.

Ideaal voor

• Kampen
  • Overnachtingen
  • Reünies
  • Evenementen
  • Jubileumfeesten
  • Verjaardagfeestjes 40+
  • Personeelsfeesten
  • Buurtfeesten
  • Familiedagen

Tarieven

Tarief voor scoutinggroepen als feestjes

• € 150 euro per dag/nacht.

Borgsom

• €150,-
  • Bij het in goede staat en zonder gebreken of vermissing achterlaten van de blokhut en zonder (geluids) overlast of komst van politie wordt de borg binnen 14 dagen na aflopen van het huurcontract terug gestort op de tegenrekening.

Bijzondere tarieven

• Achterlaten van vuilnis €35,-
  • Niet schoon achterlaten van de blokhut €35,-
  • Bij serieuze schade word de schade getaxeerd door een professioneel bedrijf en word de schade verhaald op de huurder.

Reserveringsaanvraag Blokhut Borghende

Met onderstaande formulier doet u een reserveringsaanvraag. Onze blokhut verhuurder zal deze aanvraag zo snel mogelijk definitief bevestigen.

Naam *

Telefoon/Mobiel *

Adres + nr. *

Postcode *

Plaats *

Van*

Tot*

Aantal personen*

Vereniging

IBAN nr. *

Reden*

In de regio

Borne en omstreken bied ontzettend veel leuke activiteiten voor jong en oud.

Op loop afstand, net over de snelweg is landgoed Twickel. Hier spelen de jongste groepen vaak in het bos. Iets verder op is er de Noordmolen welke regelmatig voor bezichtiging geopend is. Ook kasteel Twickel is het bezichtigen waard.

Ook op loopafstand zijn de sportvelden van Borne. Naast het zwembad en Kids City is er ook een openbaar voetbalveld.

De plaatsen DeldenHengelo en Enschede hebben ook meer dan voldoende te bieden.

Verhuur Voorwaarden
    Bij verhuur zijn de volgende spelregels en voorwaarden van kracht:

• Als een datum als “bezet” staat aangegeven in de verhuur kalender dan is onze blokhut ook daadwerkelijk bezet en kan er geen verhuur meer plaatsvinden.
    • De online verhuur kalender is altijd actueel!
    • Meerdere reserveringen op één dag is in geen geval mogelijk, ook niet als dit zo lijkt aangegeven in de agenda.
    • Verhuur op vrijdag(avond) is beperkt omdat de vereninging de blokhut dan gebruik voor eigen doeleinden. Bij verhuur voor een heel weekeind is dit echter in overleg wel mogelijk.
    • Op weekdagen (buiten vakanties) draaien ’s avonds onze groepen, de blokhut is in deze dagen niet beschikbaar voor verhuur.
    • Verhuur vindt alleen plaats aan groepen met volwassen begeleiding.
    • Verhuur is inclusief redelijk gebruik van gas/water en elektra t.b.v. gebruik in de blokhut.
    • Verhuur is exclusief gebruik van brandhout, scoutingmaterialen en telefoon.
    • Leden en bestuur van onze vereniging hebben ten allen tijde vrije toegang tot de blokhut
    • De borg wordt niet direct geretourneerd, maar binnen 14 dagen na aflopen van het huurcontract.
    • Onder verhuur wordt verstaan het verhuren van de accommodatie zonder inventaris als bedden, keukengerei of andere gebruiksartikelen.
    • De reservering is pas definitief wanneer de verhuurder het getekende contract retour heeft ontvangen.
    • In onze blokhut is het mogelijk om een feestje te organiseren, maar houdt er rekening mee dat er geen kopjes, schoteltjes of glazen aanwezig is. Onze blokhut is immers geen horeca gelegenheid.
    • Sancties bij overtreding van de Drank- en Horecawet zijn voor rekening van de huurder. Informatie met betrekking tot paracommercie vind u in de door ons ontvangen brief van de gemeente Borne.

Download hier de concept huurovereenkomst (PDF)

Twickelerblokweg 18,
    7621XS Borne